Lördagens fynd

2013-03-23 16:59:36 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Såklart hittade man lite olika saker på Loppisen. Men denna gången har jag köpt saker som hon kan ha när hon blir lite äldre. För just nu har hon så mycket leksaker som hon kan ha till sin ålder. Kläder tittade jag inte alls på idag då jag kände att jag inte orkade stå och rota och trängas bland alla. Denna loppisen var mycket dyrare än vad alla andra loppisar som man har gått på. Vissa kunde man inte ens pruta hos och då tycker jag att dom kan stå där och inte få det sålt...
 
Ariel Barbie
Mega Block i Ariel
Ariel & prinsen
Efterlängtade My Little Ponny som jag har letat efter dom hästarna på loppisar.
Odjuret

Kommentarer
Postat av: Janni - Mama till Lilly & Loah

Åh vad roligt!! Älskar också Disney. Och nu gör Lilly det med.
Här är det Disneys prinsessor för hela slanten och mest aladdin. Så hittar du några sånna figurer när du är iväg på loppisar, ring mig!! Finns inte att få tag i nu..

Svar: Vad är du ute efter på ett ungefär så ska jag absolut kolla till dig :) Hittar ju hur mycket som helst tycker jag hihi :)

Disney är så bra älskar det verkligen hoppas smulis en dag med älskar det :)
smulbebisen.blogg.se

2013-03-30 @ 08:38:18
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback