Loppis på landet

2013-03-03 19:06:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Härliga söndag har det varit hela dagen lång. Jag brukar tycka att Söndagar är dom mest tråkigaste dagarna på veckan, men inte idag. Mamma, Pappa, Jag och Melody åkte tidigt imorse till Sjöbo på en stor loppis. Och äntligen så har jag funnit den perfekta vårjackan till Melody. Den sitter så perfekt och den kostade endast 15:- hur perfekt är inte det? Alla andra jackor jag köpte i affärerna har jag nu lämnat tillbaka eftersom dom inte alls satt bra på lilla hjärtat. En jacka ska sitta skönt och inte bara vara snygg och sitta oskönt det är så viktigt att hon ska kunna röra sig bra när hon sitter i vagnen. Det är en annan sak med dom här super söta jackorna som finns ute, det är ju när barnen kan gå och röra sig och inte bara sitta upp. Men som sagt är super nöjd över att jag fann jacka till henne idag :) 
 
Efter loppisen blev det att kolla sortimentet på affärerna runt om och sedan en snabb tripp till Bo Ohlsson i Tummelilla.. Melody har varit super duktig som alltid hon älskar ju att åka bil, när mamma eller någon annan sitter och håller henne sällskap.
 
Melody i bilen på väg hem till Malmö
Den nya fina vårjackan till lilla älsklingen
En söt liten top fann vi också på loppisen
En super söt tröja fann vi också på loppisen
Jackan blir kanon!
Ett gäng med nya nappar och färger fann man på Ica i Sjöbo för billigare peng än i Malmö :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback