Fullspäckad dag

2013-03-06 10:19:23 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Vid halv tre tiden åker jag och Melody ut på landet till Jakriborg för att hälsa på Farmor Anni & Faster Bella. Vi ska mysa tillsammans och äta en god middag. Ska bli toppen att få bryta vardags mönstret och att Melody ska få träffa sin farmor & faster lite.

Innan vi åker iväg så ska man hinna med lite andra saker också. Vädret är även idag toppen fint och vad passar inte bättre då med en liten runda ute i friska luften. När Melody sover sött så kan man kanske hinna med att gå igenom lite saker i källaren. Har ju massor med leksaker där till Melody som jag själv hade som bebis och barn som jag vill att hon ska för användning av..
Fina våriga Melody
Äntligen fann jag jackan jag har letat länge efter :)
Superfin liten tjej i sin nya fina vårjacka.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Var har du hittat den jackan?!?!, super super fin!!!!!!!

Svar: tradera :)
smulbebisen.blogg.se

2013-03-06 @ 12:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback