Före och efter

2013-03-22 13:50:17 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(2) «


Innan man blev gravid så hade jag absolut inga problem med att skapa en snygg kropp med hjälp av bättre kost och träning. Men efter förlossningen har det varit tuffare och svårare än vad jag någonsin hade trott. Det tog långt om länge innan jag ens började skärpa mig och ta tag om det här godis och alla kakor som trycktes in varje dag. En dag fick jag nog och började med att ta bort allt skräp och ha en dag i veckan där jag kunde få unna mig det där extra. Middagen frukost är samma som innan äter ingen speciell kost för det hade jag inte också klarat av. Man får ta en sak i taget annars ger man upp bara. Sedan har jag ju tränat nu ett tag, men på grund av sjukdomar har träningen inte funnits på kartan i två veckor mer än små små övningar dagligen. Istället för att stirra sig blind på vågen så har jag tagit före och efter bilder då jag känt att nu har jag nog gått ner lite till. Här har ni några bilder på hur det har och ser ut just nu. Lite skillnad är det allt men det finns så mycket kvar att få iväg. Kämpa vidare och inte ge upp! Det tog nio månader att gå upp och det tar också nio månader att få kroppen i samma bruk igen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Heja dig!
Att ta bilder istället för att ställa sig på en våg, är så mycket bättre. Trivs man med vad man ser i spegeln, så spelar vikten ingen roll!

Svar: trivs gör man ju inte, men kämpar man så kanske man en dag gör ;)
smulbebisen.blogg.se

2013-03-22 @ 20:08:53
Postat av: Sofia - Flicka i magen :)

Grymt jobbat !!!

2013-03-23 @ 01:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback