Börjar gälla idag

2013-03-18 09:23:11 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon!
Idag har Melody och jag varit uppe sedan tidig timme. Idag kommer schemat att börja gälla för Melody, hur hon ska få träffa sin pappa och mamma. Usch ryser i hela kroppen och ont i magen har jag också för att veta att jag inte kommer att få träffa min älskade från onsdag kväll.. Nu är det pappas tid att ha älskade Melody och dom kommer ha det så mysigt och busigt tillsammans..

Så denna morgon har jag och Melody myst extra mycket tillsammans.
 
Mamma älskar dig så mycket
Det vet jag att pappa också gör
Mamma kommer att sakna dig så mycket älskling
Puss
Kärleken är stor

Kommentarer
Postat av: Linn

Styrkekram till dig från en annan mamma!

2013-03-18 @ 10:05:58
URL: http://mammasida.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback