Snipp snapp slut!

2013-06-03 00:04:14 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


God natt fina läsare!
Nu säger vi äntligen god natt här hemma. En liten Melody på tvären i mammas säng sover nu hur gott som helst efter en kanon dag!

Vi började dagen med en loppis söndag ute på landet där vi fynda lite små saker till hemmet och sedan åkte vi vidare på en lekplats ute i det höstliga vädret..

Det har fått flytta in två små söta hus möss i köket som sitter fint på soffan. Mössen hade andra kläder på sig som va röda, men rött passade inte in i köket så det gällde att komma på en snabb lösning. Klänningen är ett par strumpor som jag klippt i.. Hihi gäller att använda sin fantasi helt enkelt..

Något mer som är nytt är min otroligt fina älskade gamla kista som jag kommer att ha som ett soffbord. Det andra soffbordet läggs ut på blocket i veckan och nu funderar jag skarpt på att måla min älskade kista vit och skapa lite shabby chic över det hela.. Eller så låter jag den få bli som den är. Ska fundera nu i natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback