Inte lätt att vara bebis alltid

2013-06-14 09:17:41 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon!
Natten har inte varit den bästa för mitt älskade hjärta. Hon har haft hög feber och gnällt stup i kvarten, kört nappen runt i munnen och haft händerna där inne hela tiden. Två tänder på en och samma gång är inte det lättaste att ta sig igenom.. Måste göra så fruktansvärt ont :/

Men det är inte bara tänderna som har spökat för Melody utan hennes hosta har kommit tillbaka ännu en gång och idag ska jag och Smulis till farbror doktorn på allergimottagningen igen. Eftersom hon fick en ny medicin och den inte har hjälpt så bra, så ville han lyssna på henne och se vad vi kan göra åt saken denna gången. Kanske en annan medicin? Jag vet inte det återstår att se.
Lilla loppan gick upp långt innan tuppen ännu en dag. Detta är den fjärde dagen vi är inne på. Och denna mamma har endast fått en timme sömn varje natt i fyra dagar nu. Måste ju erkänna att det känns i kroppen att man inte sovit, men efter ett tag får jag tillbaka min energi igen och det är ett väldigt stort plus..
 
Så fin, så älskad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips!
Om du ger henne alvedonsuppar i rumpan var 6e timme så brukar det bli lite bättre men det bästa tipset är att doppa ditt finger i lite flytande barn Alvedon o sen gnider du fingret på hennes tandkött. Bedövar precis där det gör ont! Har funkat toppen på min lillkillen när det var jobbigt! Prova :)

Svar: tack :)
smulbebisen.blogg.se

2013-06-14 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback