Före - Efter

2013-06-01 20:45:30 Foto & Bild
» Kommentarer(2) «


Äntligen är köket klart!!
Vilken skillnad det kan bli med bara lite färg och tapet, man behöver inte riva ut ett helt kök bara för att det ska bli bra. Jag är så otroligt nöjd över köket att jag nästan kan tänka mig att bo där inne hela tiden hihi. Det är inte bara väggarna och luckorna som är skillnad utan Melody har fått en ny stol och på hennes stol har vi gjort hennes handavtryck, lite mer personligt och det finns ingen i hela världen som har en sån. Sedan istället för fyra stolar och ett köksbord så har vi nu en kökssoffa. LOVE IT!!!
 
FÖRE
EFTER
FÖRE
...
EFTER
...
FÖRE
EFTER
Den underbara tapeten som Melody ÄLSKAR
Köksoffan <3
Melodys nya stol
Finaste händerna i världen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

STORT TACK DANNE FÖR HJÄLPEN. BETYDER MYCKET ATT DU GÖR DET FINT TILL MIN DOTTER. HAR HÖRT DU FÅR BRA KOMPENSATION FÖR DET MED. HIGH FIVE

2013-06-06 @ 22:29:42
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Snyggt! U har vekligen bra smak, tapeten var helt underbar, var är den köpt?

2013-07-11 @ 14:12:22
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback