Sådan mamma sådan dotter?

2013-05-07 08:37:04 Smulbebisen
» Kommentarer(1) «


När jag va en liten skrutt så hade mina päron problem med att jag inte ville äta.. Då fick dom ge mig det jag ville ha för att jag skulle få något som helst i magen. Melody har ätit super bra och det är jag glad över, men från en vecka tillbaka så har det bara varit en massa klydd från hennes sida. Antingen viftar hon bort skeden och öppnar inte munnen eller så vara spottar hon ut allt. Gröt på morgonen har alltid varit något hon älskat, men inte nu?! Jag provar allt allt allt men NÄ!! Så hon har fått sitta med ett rån med smör och ost, men jag känner mig värdelös för att hon ej vill äta. Så många morgnar har jag tillslut fått ge vällingen då hon skrikit av hunger och ändå inte ätit något annat än välling. Kan det vara tänder på G ?! Eller ska hon bli som sin mamma va, helt enkel jobbig med maten?! Vi ska kämpa vidare igår blev jag överlycklig när jag fick i henne en hel burkmat tillslut.. Så jag hoppas hon slutar upp med detta och återgår till det vanliga igen.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Min äldsta flicka fyller snart fyra, och levde på välling tills hon var tre i princip =/ hon började matvägra när hon var sex månader gammal och sen var det bara kört. Men idag är hon en matglad tös, så vissa är nog bara sådär när de är små. Från och till. Gör ingen grej av det, det är inte ditt fel och din flicka kommer att se till att hon får det hon behöver även om man som mamma blir frustrerad över situationen =)
Lycka till!

2013-05-07 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback