Melody & Mamma är tillbaka

2013-05-02 09:30:01 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Det har varit väldigt mycket turbelens i livet på väldigt kort tid, vilket gör att man varken har ord eller lust till det mesta. Det enda man har i tanken är att klara av dagarna så gott man kan och att ge sin dotter all energi som finns kvar. Som ni har märkt så har vi uteslutet bloggen ett bra tag. Men nu ska vi börja hitta oss tillbaka igen och se hur det fungerar med bloggandet.

Dator tiden har inte alls funnits här hemma hos mig och Melody. Jag känner inte det behovet på samma sätt som jag en gång i tiden gjorde. Jag känner att det finns så mycket mer än att sitta här i timmar framför en skärm. När hon väl sover så finns det så otroligt mycket mer att ta itu med. Man ska diska man ska städa undan, man måste göra så mycket sen är tiden slut och hon vaknar igen..

Jag ångrar inte att vi flyttade hem, det var det bästa som finns faktiskt. Friheten och man kan göra vad man vill när man vill. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att det ska ha gått såhär bra som det gjort med att bo själv med en liten och en hund. Men det går så otroligt bra och vi trivs som fiskarna i vattnet.. Så otroligt skönt!!
 

Kommentarer
Postat av: Cizzi-ensam med M

Vad kul att du äntligen är tillbaka! :)

Svar: :) Vad roligt att du tycker så vad glad jag blir
smulbebisen.blogg.se

2013-05-02 @ 22:26:30
URL: http://ciliija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback