Finns inget dåligt väder

2013-05-21 15:36:17 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


... Bara dåliga kläder!
Idag har inte vädret varit någon vidare höjdare i Malmö. Men vad gör det?! Idag har jag fått mycket gjort där det gäller tvätt. Alla kläder är nu tvättade och luktar så gott, bara det sista som ska torka.. S k ö n t!

Mammas och pappas tv kanaler har inte fungerat och pappa och jag höll på igår med att försöka fixa detta men lyckades inte. Vi blev värsta ovänner istället och sa dumma ord till varandra. Två starka viljor med hetsiga humör är ingen bra kombination. Men idag blev jag chockad då vi satt i lugn och ro medan Melody låg i vagnen och sov. Vi lyckades lista ut hur vi skulle göra och nu fungerar allt som det ska igen. Två hjärnor är bättre än en många gånger om. Tänk vi klarade detta tillsammans utan att bli arga på varandra, det är helt fantastiskt faktiskt, undrar om det någonsin hänt tidigare?! Jag tror faktiskt inte det.

Melody, Zakimbo och jag har varit hemma hos moffa och Wilma hela dagen lång. Pappa min mår inte så bra men när jag och Melody kommer så mår han bättre och vi lyckas rycka upp honom ur sängen.. :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Är härligt att höra folk som finns o stöttar sina nära o kära när dom mår dåligt! Är så det ska va i en familj! :) hoppas din pappa snart är bättre.

Svar: klart man ska finnas där för sina nära och kära :)
smulbebisen.blogg.se

2013-05-21 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback