Detaljer

2013-01-20 14:11:04 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


När jag idag var inne på H&M på barnavdrlningen så har jag länge gott och kollat på en mössa åt Melody, men aldrig riktigt fått tummarna ur rumpan till att köpa den. Men idag va det 10% rabatt för oss medlemmar och jag hittade ett par matchande vantar till. Så idag äntligen köpte jag både mössan och vantarna. Hon kommer bli så finfin med sina nya söta ytterplagg. Mamma hennes var själv inne om på Gina Tricot som var en enorm affär. Herre min skapelse vad mycket fina kläder som har kommit in. Hade jag haft pengar så hade jag bytt ut hela garderoben med en gång. Men en ny halsduk/skarf fick i alla fall följa med i påsen med dom nya leggingsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback