Liten till stor

2013-02-06 14:39:42 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(2) «


För en vecka sedan började jag med dom större napparna till Melody, då hon envisades med att dra ut dom lite mindre hela tiden och ändå vara så förbannad för hon inte hade någon i munnen. Det kändes precis som hon behövde något större liksom. Hon blev aldrig nöjd, hon körde runt med den lilla nappen fram och tillbaka med händerna.
 
Jag tog då och plockade fram en större napp som är från sex månader. Vilket Melody inte alls gillade, hon klöktes så fort nappen kom in i munnen och spottade ut den igen. Jag tog in den lilla nappen igen och hon sög ett tag men började med att ta ut den igen. Varje gång hon gjorde detta stoppade jag in den stora nappen. Efter några gånger med detta tog hon den stora nappen med. Nu har jag inte det problemet med en ledsen tjej som drar ut sin napp men ändå vill ha den. Nu har hon dom stora MAM napparna istället!

Eftersom jag bara hade en nattnapp till henne från den andra storleken så fick jag ge mig ut på jakt efter nya nattnappar i en storlek större. Så nu har hon två natt nappar också till sin lilla samling! Jag älskar verkligen nappar och dom finaste som finns är absolut MAM. Så fort jag ser något fint mönster så köper jag dom med en gång! Det är aldrig fel att ha många nappar att välja mellan :)
 
Nya självlysande nappar till Smulbebisen
En fin liten samling på Nappar till Melody

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hitta du dom självlysande? Har bara sett dom på nätet..

Svar: Du finner dom på babyringen :)
smulbebisen.blogg.se

2013-02-06 @ 19:31:50
Postat av: Catharina

De har självlysande på City Gross ockdå (2 för 49:-) tror det är lite billigare än Babyringen?
Letar efter självlysande till min 4 månaders, vart hittade du de som är innan 6 månaders?

Svar: dom finns bara på MAMs hemsida faktiskt
smulbebisen.blogg.se

2013-02-11 @ 15:07:37
URL: http://lilleman.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback