Underbara Lördag

2013-05-04 10:20:20 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon kära folket där ute i världen!
Ännu en härlig dag här i Skåne, solen skiner och fåglarna sjunger. Denna natten som varit har varit helt magisk. Melody har sovit hela natten i sin egna säng, men dock vaknat några enstaka gånger, men jag har inte gett mig utan lagt tillbaka henne i sin säng igen.. Morgonen har varit lugn och fin, vi har busat och jag har putsat upp hennes vagn lite dessutom. Nu skiner den som solen!!

Det värsta jag vet är när det är skitigt både i hemmet och runt omkring mig. Varje dag städas det här hemma flera gånger om dagen. Jag lever inte på en soptip jag klarar inte av att se varken damm eller smulor som bara ligger där på golvet och yr när man går.. Så jag startade dammsugaren ännu denna morgon efter frukosten och nu är här fint igen och jag mår toppen..

Melody är på super humör och likså hennes mamma. Denna lördagen ska vi nog hitta på något, men ännu vet vi inte vad. det återstår att se :)
 
Underbara barn, mamma älskar dig så otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback