Crazy Mommy

2013-05-03 09:00:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(3) «


Godmorgon!
Jag tänkte faktiskt dela med mig av en rätt så sjuk sak. Något som jag har fått dille på är faktiskt nappar till min lilla älskade dotter. Jag tycker nappar är så kärt, men inte för att hon alltid ska ha dom i munnen självklart. Men att bara hitta nappar som är så fina kan jag inte motstå. Melody äger just nu 50 nappar, galet eller what?! Undrar om hon har rekordet på det alltså hihi.. Varje affär jag går in i, så måste jag titta vad dom har för nappar.. Det är bara en ren rutin och därför är det många som har fått följa med på det viset också. Ute på landet och i små små matbutiker hittar man alltid dom mest finaste napparna faktiskt.. Men mina absolut favoriter är faktiskt fotonapparna som jag fann på nätet en gång när jag satt och sökte på en massa skit..
 
Vi har fått byta burk, till en jumbo burk så alla får plats :)
Looove it
Fotonapparna
Esska nappar
Lite mer speciella
MAM nappar


Melody har fler än 50, men det är nappar som hon brukar leka med. Och inte för att vara så, men vi väntar på 4 stycken nya som vi inte har till våran sammling. Hihi!! Detta visste ni nog inte om mig, men jag delar ju med mig av det mesta så varsegoda :)

Kommentarer
Postat av: LOE

Kul att du är tillbaka!
Vart beställde du fotonapparna ifrån? :)
Och vilka nappar tycker du dom liknar? Min lilla gossa tar nämligen bara mam-nappar så. :)

Svar: Det är mer som esska nappar, men lite smalare än dom och mindre i sugdelen. Zazzle :)
smulbebisen.blogg.se

2013-05-04 @ 21:31:52
Postat av: Carro

Alltså, jag fick barn nu i mars och jag är också besatt av nappar! Måste gå förbi hyllan i varje affär och titta om det finns några jag inte har! Vad sjukt egentligen :) googlade faktiskt på nappar och hittade din blogg. Måste säga att Gud vilka underbara foton du tar! Vad har du för objektiv? Kramar

Svar: Haha, ja då är du som mig. Söker nappar kollar vart jag än är haha. Tusen tack fina du. Jag har ett vanligt sigma 17-70mm <3<3
smulbebisen.blogg.se

2013-08-05 @ 22:55:16
Postat av: Carro

Okej :) kikar in igen snart och kikar på dina fina bilder :) kram

2013-08-25 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback