Använda sin fantasi

2013-05-02 16:07:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(2) «


Att använda fantastin har jag absolut inga problem med. Ibland får jag såna ideér i hövve och då måste jag antingen göra det med en gång eller så kan det ta väldigt lång tid innan jag har tid till det. Men nu hade det gått väldigt lång tid men idag när Melody lekte så blev det att göra hennes stol lite roligare än hur den annars ser ut. Detta är en helt vanlig matstol från IKEA och hur tråkigt är inte det? Men med lite klistermärke från märket "Tilda" och en ny stolsdyna med tyget "Tilda" Så blev det helt plötsligt lite mer speciellt och lite mer eget. Mycket nöjd :)
 
Antilopstolen från IKEA
Lite fina klistermärke :)
Även på bordet
Stolsdynan har fått nytt tyg :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Så fin blogg och otroligt fina bilder du tar!

Svar: tack kära du :)
smulbebisen.blogg.se

2013-05-02 @ 21:18:31
Postat av: Denize

Åh jag älskar också allt som har med nappar att göra! Vart beställde du napparna med foton på? Maila mig gärna svar för jag har ingen blogg! :)

//
Denize

Svar: Denize jag kan inte rekomendera dom napparna till dig. Trycket gick bort med en gång .. :/
smulbebisen.blogg.se

2013-08-20 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback