9 Månaders presenten

2013-05-05 19:22:12 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår fick jag ett ryck och gick och köpte en ny vagn till Melody. Samma modell som den hon redan har, men helt annat chassi och en annan färg på vagnen. Man tröttnade rätt så snabbt på den gråa klädslen. Men nu har lilla hjärtat en ny snygg vagn med fina tillbehör. :) Men nu är det bara ett vitt chassi som jag ska ha, sen är vagnen precis som jag vill ha den. Hoppas jag finner någon som vill byta mot detta svarta :)
 
Nya snygga vagnen :)
Ett snyggt nytt regnskydd som matchar bra till sittdynan
Emmaljunga Ozone PP black
Gammal och ny
Ska jag bara hitta någon som vill sälja eller byta sitt vita chassi mot det svarta..
...
Vilken skillnad, så otroligt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback