Trevligt en Fredag

2013-03-22 22:16:24 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Idag har Gnällody och jag varit på middag hemma hos familjen Kjellsson/Andersson. Det blev Tacos för hela slanten och vilken tur att man älskar den maträtten, jummy jummy. Men naturligtvis så äter jag alltid för mycket redan vid halva är jag äckligt mätt men ändå ska man alltid trycka ner lite extra haha.

Melody börjar komma allt mer närmre Leo i utvecklingen, många gånger kan dom ha den där speciella kontakten där dom leker på sitt lilla vis. det skilljer sig fyra månader mellan dom och om något år kommer man inte ens se skillnad på dom där fyra månaderna..

Jag vet inte vad det är just nu med Gnällody för det är väldigt mycket skrik och gaphalssjukan som hon har från morgon till kväll. Det är mycket "mamma bär mig" eller så ska hon skrika tills jag tar upp henne i famnen. Men nu ligger hon och sover sött här brevid mig och hoppas på att hon kommer sova gott denna natten :)
 
Leo kan gå, men det kan inte Melody
Underbart söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback