Sjunkis Mini

2013-03-12 16:00:03 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag hoppades faktiskt att Melody skulle slippa med att bli sjuk. Jag tycker att det räcker med att hostan har kommit tillbaka igen efter en veckas uppehåll. Men som sagt ska inte sluta ge henne sina mediciner för den kommer ju tillbaka med en gång igen. Men förrutom hostan så har Melody spytt och då menar jag att hon har spytt och lilla älsklingen har en temp på 39 grader. Hon har sovit väldigt mycket idag, mer än vanligt och tänkte med en gång att det va något som spökade.. Men nu är hon hur pigg go och glad som helst, sitter här brevid och leker med sina saker.. Men man känner sitt barn bättre än någon annan någonsin kan göra och man har hört hennes gnälliga lilla ton som betyder att det inte är som det ska idag.. Hoppas du snart blir frisk min älskade tös <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback