Kaos men riktigt bra fynd

2013-03-09 22:36:10 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag som ni alla har läst så har jag befunnit mig på en stor loppis i Slimminge. Det var kallt vill jag lova, vi stod ute i stormen i över en timme innan portarna öppnades till den stora loppisen. Vad gör man inte för massor med härliga fynd?

Det var kaos och det var en massa folk överallt. Boden stod uppradade och alla kläder låg i storleksordning så det var bara att söka igenom så mycket man orkade. Några fina plagg det fann jag allt, men det var rätt så tråkigt att stå där och slita och dra i plagg efter plagg så jag gick vidare till lite andra saker som leksaker och allt annat till barn som hör till.

Jag fann äntligen det som jag letat efter mest. En bärsele med ryggplatta "då den jag har utan ryggplatta dödar min rygg" Och hur billig va inte den liksom? Alla andra har minst begärt 400:- och jag fann en för 150:- snacka om att man har tur..

Melodys pappa gav mig pengar som jag kunde spendera på loppisen till våran otroligt fina tös. Tusen tack för det vill jag säga ännu en gång... :)
 
Äntligen äntligen fann jag mina klossar till en bra peng
Super mycket och super fina klossar till Melody
Plast burk/klossar som man kan bygga ett högt torn med som Melody älskar att riva ner.
För att tänka fframåt så hittade jag billiga fina regnkläder som Melody ska ha på dagis :)
En regnkappa till Melody. Som sagt regnkläder är dyrt så man får passa på när man kan fynda billigt.
En docka som är väldigt spännande att titta, känna och klämma på. Melody, dockan vill ha nappen!
Melody tar ut sin egna napp till dockan :)
Super söt tunika till lilla Sessan
Lite mer blommigt är inte fel.
En helt vanlig mys pys dräkt.
Super fräcka treggings :)
Vilken loppis jag än springer på så finner jag alltid något från Teddykompaniet
Ett lektäcke/överkasst till Melodys säng. Fint va det iaf och kunde inte låta bli.
Ännu mer blommor på kläderna
Zakimbo? Haha, nä han köpte jag ju inte idag, men tröjan där bak skulle jag ju fota. Lilla hjärtat tyckte att det var hans tur att vara med på bild.
Här har vi tröjan som också fick följa med hem :)
Jag har tittat alldeles för länge på denna inne på Kappahl att den tog slut i storleken. Men här hittade jag den på loppisen för mycket mindre pengar istället. Hur bra om det va inte de?
Efterlängtade bärselen från Babybjörn
Tack gode gud, nu slipper man värken i ryggen då Melodys "mamma bär mig" dagar är här :)
BabyBjörn
Kaninens morot låter när man skakar den..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback