Kämpar man så går det tillslut

2013-03-01 10:29:15 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Jag tänkte jag skulle sätta mig ner lite vid datorn och betala mina sista räkningar. Men Melody va ju inte så road av att sitta i knäet när jag höll på med det. Så jag tog fram hennes stora burk med alla sina nappar och tänkte att hon kunde få kämpa med att fundera ut hur hon skulle få ut dom..
 
Den stora burken och lilla Melody
Hon försöker att lyfta upp burken
Men då kasade den framåt
Nu fick hon ett bra grep och försöker ännu en gång att lyfta upp den
Men tappar den ännu en gång och humöret kommer fram ;)
Men hon fick ett bättre grep denna gången och lyckades tillslut att få ut napparna
En glad Melody sitter och studerar sina nappar

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!
Du skulle inte kunna skriva ut Smulans bvc mått? Från födsel till nu,.det är så kul att se och jämföra :)

Svar: inlägg uppe nu :)
smulbebisen.blogg.se

2013-03-02 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback