Jävla sjukdomar

2013-03-10 17:10:45 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Nä fy i helvete för detta med att vara sjuk. Utan mamma och pappa vet i fan vad jag hade gjort dom finns där alltid i alla väder och vindar. Jag har varit sängliggande hela dagen lång, varit uppe på benen ett fåtal gånger men har inte klarat det så länge. Benen och kroppen sviker mig, har inga krafter alls kvar. Melody har varit på ett extra gnälligt humör och jag kan inte ta henne till mig som jag velat, kan inte bära runt på henne utan bara ligga där bredvid en stund tills hon lugnat ner sig lite. Jag hoppas inte hon kommer bli smittad, men kräksjukan den är så otroligt smittsam så chanserna är stora att hon också åker på det. Min feber har inte iheller gått ner det ligger på 39 grader hela tiden och stigit lite sedan innan, men ligger ändå under 40 i alla fall. Känns som huvudet ska total explodera och kroppen bara ska brytas på mitten. Allt jag dricker kommer upp lika snabbt igen, ingen mat har jag ätit iheller. Blä på att vara dålig säger jag bara!! Nu är det dags att somna en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback