Inte en gång till

2013-03-10 07:47:20 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Vem fan har smittat mig? Nu har man drabbats av en stor influensa, har sprungit upp och ner hela natten med spyor och panik. Hela kroppen gör så förbannat ont och att kräka så pass mycket till exakt hela magen är tömd har jag aldrig tidigare gjort. Jag får inte ens upp galla mer, men ändå kommer det att jag behöver spy men inget kommer upp. Dricker jag åker det upp med en gång.. Mår fruktansvärt dåligt och nu hoppas jag att Melody klarar sig utan detta skitet..


Kommentarer
Postat av: Linn

Usch!! Krya på dig. Hoppas du har nån dom kan hjälpa dig lite med melody idag så du kan sova,o återhämta dig. Det behöver man efter att kräkts på det viset. Ta hand om dig!

Svar: tack fina du <3
smulbebisen.blogg.se

2013-03-10 @ 08:46:58
URL: http://mammasida.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback