Inredning av en etta

2013-03-17 21:08:07 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Det ska bli så otroligt roligt att göra om i lägenheten från grund och botten. Nya tapeter ska upp i köket och på luckorna som idag ser förjävliga ut. Men det här med att finna dom rätta tapeterna är inte alltid det lättaste. Så imorgon ska jag ge mig ut på jakt och hoppas finnas något bra till lägenheten. Sen kommer jag även behöva finna snygga till vardagsrum / sovrum.. Denna ljuvliga kväll har jag kikat lite på nätet och hittat så fina saker. Djurhuvud skulle inte sitta helt fel till delen där min lilla älskade ska hålla till.. Sedan har jag även funderat på hur min fotovägg ska se ut och var den ska sitta då allting blir klart. Spännande spännande och så otroligt kul!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha älskade älg!

2013-03-17 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback