Full fart fram

2013-03-25 17:22:08 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Melody hade sovit över hos sin pappa igår till idag. Så imorse körde jag hem där med lite påskägg och påskpresenter från mig och Melody och Zakimbo :) sedan åkte vi alla iväg till stan för att fixa med lite saker så jag slapp att bära Melody i bilbarnstolen, sparade jag ryggen iaf. Sedan körde vi hem pappa och jag och Melody körde hem igen för att ställa bilen och hoppade in i Jessicas istället, bättre köra en än två. Melody och jag mötte upp farmor också för att byta påskägg och presenter med varandra så idag öppnade Melody sina påskpresenter från farmor och jag öppnade mitt paket eftersom jag fyller år imorgon :) tusen tusen tack för allting super tacksam och nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback