Det går bara man vill tillslut

2013-03-30 15:50:59 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Denna dagen har varit väldigt svår startad för mig. Jag är verkligen jätte trött och ögonen svider och huvudvärken bärnner så trött jag är. Kvällen och natten till idag har varit rena rama mardrömen och att igår morse fått gått upp vid tjugo över fem va iheller ingen höjdare. Men vi har haft en lugn och fin dag idag har man en dotter som har varit på ett strålande humör. Hon håller på att lära sig det där med att krypa, drar sig fram så gott hon kan och kan nu från sittande komma ner på magen. Innan gick det inte sådär bra med det ena benet som aldrig visste vart det skulle ta vägen, men idag går det super..

Denna eftermiddag har Melody också fårr öppna påskägget från mig. Men ännu en gång va det mer spännande att få själva ägget än sakerna som är inåti..
 
Wiiie, jag fick ännu en gång ett ägg. Så spännande och roligt!
Här ska min fina Nemo fisk ligga
Titta mamma, här ligger den väl fint
Wilma önskar en glad påsk och tittar på vad Smulis fick i sitt ägg
Detta låg i mitt ägg idag :)
Tack mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback