det eviga gnällandet

2013-03-14 19:21:02 Foto & Bild
» Kommentarer(0) «


Hellre att hon är ledsen och man kan trösta än att gnälla från morgon till kväll exakt hela hela tiden. Men jag tror hon börjar få tänder, fast jag inte känner något hårt eller ser något. Men hon är i sin mun hela tiden, är det inte napparna hon biter på och kör runder med i munnen så är det sina händer eller något annat. Samtidigt som hon har sakerna i munnen gnäller hon ännu ännu mer. Så det måste ju vara ett tecken på att tänderna börjar stiga uppåt mot ljuset?

Idag har vi ännu haft en hemma dag med en massa gnäll som gör att hennes mamma får sår i öronen.. Jag har försökt att underhålla henne så gott som jag kunnat, men det har kvittat om jag suttit med henne och lekt så har det ändå varit gnäll och tårar eller så har man gjort något annat. Det som har varit det bästa är när jag springer runt med henne i famnen, men hur mycket orkar man det? En hel dag? Nä så man har fått lägg sitt döv öra till många gånger för att klara av det här gnällandet. Är man inte van vid ett barn som gnäller från morgon till kväll så blev det en stor chock då hon började med detta för två dagar sedan. Nu är vi inne på den tredje och denna mamman är tröttare än tröttast.

Nu på kvällen efter middagen så blev det ett varmt och skönt bad istället med dom nya badleksakerna som hennes moffa har köpt åt henne. Melody älskade den lilla fisken, den var väldigt god att ha i munnen :)
 
En liten båt blir ofta våt, på magen när det stänker..
Det är faktiskt min båt och inte din.
Nä men titta, jag har ju en anka också
Men båten den släpper jag inte
Men oj, titta jag tror jag hittade något annat spännande
En fisk, och den va en goding den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback