7 månaders verk

2013-03-27 07:18:19 Foto & Bild
» Kommentarer(0) «


När Melody fyllde sju månader, så ville jag att hon skulle få göra sina alldra första tavlor. Och nu till påsken så har vi gett bort massor med fina tavlor till nära och kära. Hennes allra första hon gjorde sparade vi såklart själv. Men jag är STOLT jag är tårögd av glädje. Hon är så otroligt duktig och tavlorna blev så otroligt fina <3
 
2013-03-05
Absolut FÖRSTA konstverket som Melody har skapat
Hennes andra konstverk fick hennes pappa såklart
Mormor & Morfar fick också ett av konstverken
Farmor fick även en super fin tavla
Även hennes Gudmor fick en av konstverken som Smulis har skapat

Detta va väldigt roligt att göra tillsammans med Smulis. Hon var super duktig och satt verkligen och kladdade på tavlorna och naturligtvis på sig själv. Färgen är giftfri och jag stod vid hennes sida hela tiden och släppte inte blicken. Hon klarade av att måla alla fem pån en gång, men den sjätte fick jag ta dagen efter som hennes gammelfarmor & farfar fick Men vi säger gammelmormor och gammelmorfar "Melodys pappas mormor och morfar" Jag glömde naturligtvis att ta en bild på denna, men den blev minst lika fin som alla dom andra såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback