24 år har redan nu gått

2013-03-26 08:19:07 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(3) «


Redan 26 mars är kommen och idag fyller jag 24 hela år. Var tar min tid vägen? Känns inte så länge sedan man var liten och var ute på gården och lekte med alla kompisar, när man hittade på bus och sprang sedan snabbt som en höna hade skitit. Idag är man en vuxen kvinna med stora ansvar. Jag har en underbar dotter på snart åtta månader. Herregud kan inte förstå det riktigt! Men grattis till mig, nu ska jag fira min dag tillsammans med mina nära och kära <3


Kommentarer
Postat av: Elin Ahlandsberg

Grattis och åter grattis på födelsedagen finfina Elina. Hoppas dagen blir lika underbar som du! <3
/Puss&Kram!

Svar: Tusen tack vackra du <3<3
smulbebisen.blogg.se

2013-03-26 @ 09:01:34
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se
Postat av: Linn

Grattis på din dag! Hoppas du får en fin dag! :)

Svar: tusen tack :_)
smulbebisen.blogg.se

2013-03-26 @ 09:49:16
Postat av: Lina

Grattis!!!

Svar: tack :D
smulbebisen.blogg.se

2013-03-26 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback