Värk i ryggen

2013-01-23 17:33:35 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


Varje månad när kvinnoförbannelsen är på besök så har jag extra ont i nedre delen av ryggen fram till magen. Smärtan går som ett bälte runt mig och sedan förlossningen har jag nu även ont i mitt bäcken. Att bära runt på en mammig liten tös gör inte dom här dagarna bättre. Istället för att gunga henne fram och tillbaka i famnen, så tog jag på mig bärselen istället. Det tog inte många minuter så somnade hon gott på mammas bröst. Det är så härligt att kunna ha sin dotter tätt intill sig och känna hennes hjärta slå och höra hennes andetag. Kärleken till sitt barn är den största och finaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback