Träffa Melodys & Zakimbos Pappa

2013-01-22 11:21:48 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


I lugn och ro har jag kunnat göra mig redo och klar för dagens händelser. Smulis har legat och rullat runt fram och tillbaka på golvet och lekt med sina nycklar. Det är så skönt när hon kan leka lite med sina saker själv och man inte alltid måste vara där nere på golvet bara för hon ska vara lugn och glad..

Idag ska jag och Smulis och såklart lilla Zakimbo åka iväg för att träffa deras pappa hela dagen lång. Jag berättar för Smulis varje dag flera gånger om dagen att hennes pappa saknar henne jätte mycket och längtar efter henne. Jag visar även massor med bilder på dom två tillsammans. Även om hon kanske inte förstår så vill jag att hon ska se och höra ordet pappa varje dag. Så små bebisar glömmer ju lätt och jag vill absolut INTE att hon ska glömma sin pappa. Jag hoppas dagen idag kommer att gå bra :)
 
Dagens Mamma Redo För att Gå!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken snygg tröja! Passar dig riktigt fint! :)

Svar: tusen tack :)
smulbebisen.blogg.se

2013-01-22 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback