Torsdag

2013-01-31 12:38:23 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


God eftermiddag!
Idag vaknade jag upp ännu en dag med sprängande huvudvärk och trötta ögon. Det känns liksom inte som om jag sover bra, fast jag ändå sover en del timmar om nätterna. Men efter en stund tillsammans med sin dotter känner man sig pigg som bara den igen. Morgonen har varit mysig, vi har tagit det lugnt och ätit lite frukost tillsammans. Men lilla snäckan blev så kladdig efter sin gröt så jag ville ge henne en dusch för första gången. Hon badar alltid annars, men varför inte prova att duscha henne? Vilket hon verkligen också älskade. Där satt hon inne i duschen i sin lilla Ikea stol och busade med vattnet och leksaker medan mamma henne tvättade av henne allt kladd.
 
Efter duschen blev det en massa mys och bus. Och sedan blev det trötta ögon efter några timmar. Nu sover hon sött här i sängen och jag passar på att fixa lite skit med datorn som inte vill som jag vill!
 
Mysigt att ta en dusch efter all kladdig gröt överallt.
Mamma, detta var mysigt!
Woow, vad spännande
Ohh, detta var ju roligt..
Är man snart 6 månader, så kan man ju själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback