Sjukstugan

2013-01-18 08:33:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Nä fy för även denna natten vill jag lova er. Jag tycker så synd om Melody som verkligen stör sig av sin hosta. Hon kan inte sova länge, då hostan kommer och går hela tiden. I natt kräktes hon som bara den och mat ja det är hon inte alls dujktig på att äta. Det är hela tiden 60 man får i henne mellan mattiderna hon äter annars 120. Man har fått springa upp och ner hela natten som en stuttsboll, sugit ut allt snor som stoppar upp och gör det hela inte mycket lättare.

Även denna morgon så ringde jag till Hälsomedicinskcenter för att få en tid till henne innan helgen är kommen. Och det fanns en tid kvar den var i Lomma, vilket jag skiter i för jag vill dom ska lyssna och kolla på henne. Så 10.45 har jag fått en tid idag så det var kanon skönt.. Hoppas nu dom kan hjälpa henne!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback