Onsdag

2013-01-23 17:27:43 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse kom Jessica och Leo upp till mig och Melody för att titta om vi hittade några fina bilder på hennes barn. Jag har otroligt många bilder så lång tid tog det innan vi kunde skrapa ihopa några stycken. När vi väl var klara så var det dags att åka iväg till stan för att framkalla dom. Gick snabbt och sedan åkte vi vidare och hamnade på IKEA för att Jessica skulle köpa någon ram.. Väl ute från IKEA så blev det att hämta hem Oliver från dagis och en snabb tur inom MAXI där det handlades hem mat till idag. Melody sov så gott i sin bilbarnstol, men jag visste också att hon snart skulle vakna. Istället för att ta henne i sin bilbarnstol och sätta i en kundvagn tog jag på mig bärselen. Hon fick sitta mot mig eftersom hon sov så sött. När vi gick där inne vaknade hon som jag visste hon skulle göra. Där satt hon mot mig hur snäll och kär som alltid och tittade på alla människor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback