Människans bästa vän

2013-01-15 22:57:40 Zakimbo
» Kommentarer(1) «


Zakimbo betyder otroligt mycket för mig. Jag skaffade honom då mitt liv en gång var som jobbigast. Han fick mig att växa som människa och han ställde mig upp på benen igen fast allt jobbigt och svårt som var just då. Han ger så mycket kärlek och han är ett otroligt stöd när man är ledsen. Han är en hund men för mig är han mer som min son. Jag älskar dig Zakimbo otroligt mycket du är verkligen en mycket speciell och en underbar hund. Jag hoppas vi kommer få många fina år tillsammans.

Även du känner på dig att det inte varit så bra den sista veckan. Även du har rätt att vara ledsen. Man märker med en gång när ens älskade lilla hund inte mår så bra. Men tillsammans finns vi där för varandra och tillsammans ger vi varandra den tröst och stöd som vi behöver.

Zakimbo, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför gjorde ni slut? Varför gick ni skilda vägar? Jag beklagar att de blev som det blev.

Svar: det kanske kommer senare i bloggen
smulbebisen.blogg.se

2013-01-16 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback