Loppis klipp

2013-01-27 13:10:17 Familj & Vänner
» Kommentarer(1) «


Denna härliga förmiddag har jag och Jessica varit på en stor Loppis i Lund. Igår kväll letade jag på nätet om jag kunde hitta några loppisar i närheten men fann bara dom gamla vanliga. I morse skrev Jessica att hon hade hittat och det var ju kanon. Hittat massor med fina leksaker till lilla loppan som hon ska få när hon kommer hem idag. Hittade även en pyjamas till nästa storlek, en deeggelapp till kvällen, en sjukt söt oanvänd klänning, lite strumpbyxor och en kanelbulle body. Hittade även en helt ny lekmatta som jag har tittat på länge till Melody, den i mitten lägger man henne på magen så snurrar hon runt där själv och tränar och leker samtidigt. Annars kan man ju bara använda lekmattan.. Till mig själv fann jag en tröja och en väska för 20 lappen! Mer än nöjd över dagens klipp..


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag har oxå tittat på den lekmattan till min flicka.. Den e superfin!! Vilka loppisar brukar ni åka till? För dom jag springer på där finns bara massa skit...
Tack för en trevlig blogg!

Svar: just nu va detta en loppis i ett garage i lund :) varannan helg är denna
smulbebisen.blogg.se

2013-01-27 @ 16:07:03
URL: http://aliciapalheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback