Idioter finns det gott om och än är inte den sista född

2013-01-26 18:51:08 Känslor & Tankar
» Kommentarer(0) «


Efter att ha varit borta en hel dag från bloggen så kommer man in och ser bara en massa komentrarer. Jag vill bara tacka alla som skrivit och försökt försvara mig. Men jag måste bara säga en sak. Detta är min blogg, det är mitt liv, mina känslor och mina tankar som finns här inne.

Jag har aldrig i hela friden nämt att Melody inte får träffa sin pappa det är tvärtom jag vill att hon ska ha en fin relation tillsammans med sin pappa jag vill att han ska träffa henne jag vill att allting ska fungera så bra som möjligt för Melodys skull. Jag och hennes pappa är inte ett dugg ovänner tvärtom vi är mycket bra vänner och pratar, sms:ar varje dag för att höra hur det är och hur vi ska göra angående våran dotter.

Och det jag hatar är när just männsikor som inte ens har med saken att göra eller ens vet om hur alling är och hur det går till kan uttrycka sig som dom gör. Seriöst? Lägg ner, vi klarar oss själva vi kommer hitta våra rutiner vår vardag hur allting ska fungera mellan oss och våran fantastiska dotter Melody.

Melodys pappa jobbar mycket och han har inte just nu den tiden att träffa Melody varje dag. Jag är mamma ledig och har just nu Melody om dagarna som kanske alla här inne har förstått. Just nu bor Melodys pappa hos sin mamma tills han får nycklarna till sin nya lägenhet där han kommer att bo och Melody också såklart.

Jag tycker det är hemskt tråkigt att folk kan vara så otroligt dumma i huvudet rent av sagt. När man inte vet sanningen och allting därefter. Hur i helvete kan man då skriva som man gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback