Dagen idag

2013-01-28 23:21:41 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag har Melody och jag varit tillsammans med Jessica och barnen. Oliver hade sparat pengar i sin gris och nu tyckte han det var dags att få handla något för sina egna sparade pengar. Istället för att åka till en riktig leksaksaffär så tyckte vi det var roligare för honom om han kunde få mer för pengarna. Så vad är inte bättre än loppis då? Vi har åkt runt på olika loppisar och han fick hem lite fina nya leksaker.. Såklart hittade även jag leksaker till lilla älsklingen som fick följa med hem..

När vi väl var hemma vart det dags att få tvätta alla Smulis kläder plus överallen som vart full med bajs. Smulan är lös i magen och har bajsat som bara den hela dagen lång. Två gånger har jag fått tvätta hennes kläder då det har läckt igenom.. Men men, nog om skit så har detta varit en toppen dag tillsammans med min fina vän.. Vi har alltid så trevligt när vi är och jag är så glad att hon finns <3
Mamma & Smulis
Den finaste på jorden

Kommentarer
Postat av: Elin

Elina, du har verkligen en underbart söt tös. Glöm inte du är också väldigt vacker!!
/Puss&Kram!

Svar: tusen tack fina du <3
smulbebisen.blogg.se

2013-01-29 @ 08:32:58
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback