chockad

2013-01-19 23:44:56 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Det kom som en chock, Melody somnade redan halv nio ikväll. Det har hon inte gjort på väldigt länge, nu är klockan 23.45 och hon sover fortfarande som en stock har i sängen brevid mig. Men nu är frågan, kommer hon verkligen sova för natten eller ska det vara flera timmars vaken tid?! Det återstår att se.
 
Det var faktiskt skönt att kunna ha lite egentid såhär på kvällen innan man själv ska somna för natten. Melody går ju annars inte och lägger sig för natten fråns vid denna tiden ungefär.. Men hela kvällen har jag kunnat ligga på soffan andas ut och sett en hel film utan en massa avbrott. Det kallar jag en lyxig härlig lördags kväll. Tyvärr var filmen jag såg SKIT, men det gör inget. Tur man aldrig såg den på bioduken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback