Ännu en ny dag

2013-01-24 10:33:10 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon! Tidigt på morgonen ville Melody ha en ren blöja och lite nappflaska. Efter maten och blöjbytet så somnade hon om som vanligt igen. Det tog själv ett litet tag innan jag fann ro i kroppen, men även jag somnade tillslut. Efter någon timme så hör man Smulans underbara ljud då hon tar tag om sina fötter, leker med sin snuttevän och även nappen. Att ligga där och dra sig, blunda och koppla av fast hon är vaken är hur underbart som helst. Klockan 9.20 vaknade jag av detta och 9.40 gick vi upp ur sängen då hon hade kelat med sin mamma. Jag brukar lägga mitt huvud i hennes knä och då stryker hon sin hand på mitt huvud. Tar hon hårt i håret är det bara till att säga aj och sedan tar jag min hand och drar den över hennes hår. Sedan gör hon samma sak och skrattar :-) Nu sitter vi och äter frukost tillsammans bara hon och jag. För min del blev det flytande föda då det många gånger är både jobbigt och äckligt att tugga. Tur det finns andra alternativ då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback