Willys Egna Märke

2013-02-07 12:29:31 Känslor & Tankar
» Kommentarer(0) «


Som ni tidigare har läst här i bloggen så tipsade jag er om att Willys blöjor är kanon bra. Dom håller tätt och sitter jätte bra på Melody. Har faktiskt inte haft bättre blöjor tidigare då jag har testat bpde Libero, Pampers, Ica basic & Willys. Men nu börjar Melody bli allt mer rörligare och och tänkte testa med att prova en byxblöja på henne. Det känns som om dom skulle sitta mer sköna på henne än vad dom andra gör. Jag började med att prova Libero, men dom läckte som ett soll varje gång hon skulle bajsa så rann det ut längst sidorna. Nu igår köpte jag hem byxblöjorna från Willys och har provat två stycken. När hon bajsade rann det inte alls ut på sidorna och dom sitter kanon på henne, fast dom är från 8 kg. Melody har rätt så tjocka lår och därför sitter dom perfekt som handen i handsken! Men ett tips till er alla där ute är att fast det inte är märke så kan det vara så mycket bättre för just ditt barn.
 
Willys egna märke
Byxblöjorna
Ett paket blöjor för endast 69:- kostade dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback