Nytt till vagnen

2013-02-07 21:53:34 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag sökte och sökte överallt efter någon som sålde Emmaljungas påslakanset som hette "Happy Sheep" Hittade tre annonser på blocket, men alla var sålda. Tillslut skrev en två tjejer på Facebook att dom hade just det jag sökte till vagnen. Ett nytt går på sjuhundra lappen och tyckte naturligtvis att det inte alls är värt det bara för att ha i en vagn. Så att handla det begangnat är ju aldrig fel om det är till rätt pris.
 
Jag har gått här nu i några dagar och längtat som en galning efter att det skulle komma i brevlådan. Idag fick jag en lapp om att jag skulle hämta ut ett paket. Lyckan va otroligt stor tills jag öppnade mitt paket. Det fanns både plus och ett stort minus med det hela. Det stora plusset va ju ändå att hon hade inte bara sålt påslakan och örngott utan en kudde och ett täcke fick jag också med vilket jag absolut inte visste om. Men det stora minuset va att det var helt fläckigt och äckligt fast tjejen hade sagt att det var i nyskick. Då blir man naturligtvis besviken. Jag har stått och tvättat nu i flera timmar för att få det rent. Nu finns där inte en endaste fläck kvar och det ser ut som nytt igen. Häääärligt, men så otroligt besviken på människor som gör såhär bara för att få pengar! Hon sa att hon hade visst missat att skriva att det behövdes tvättas.. Ja jag säger inget mer så har jag ingeting sagt.

Är i alla fall sjukt nöjd nu när allting är rent och fint igen. Och att få Emmaljungas egna täcke och kudde va ju så kanon bra. Wiie, nu är vagnen mysig och fin!!
 
Myspys med kudde och täcke i vagnen
Som ni ser så är det samma söta små lamm som i sufletten
Looooove it
Sött sött sött
Det ser så mysigt ut, nästan som man själv vill ligga där och gosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback