Njuter du av det?

2013-02-08 10:00:48 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag blir så besviken när man verkligen kämpar och försöker göra allt så bra som möjligt, men ändå så ska du riva ner väggarna som jag har byggt upp nya gång på gång. Kvällen igår slutade med blöta ögon och en jobbig natt, att lägga sig ledsen är inte det bästa om man vill ha en god sömn. Men fast natten så är jag idag pigg ändå. Varje gång jag ser på Melody så lyser min vardag upp och varm och glad blir man alltid..

Denna morgonen gick vi upp tidigt ännu en gång. Satte oss i köket åt lite frukost tillsammans sedan blev det att titta lite på Vakna med NRJ och mysa i soffan innan det var dags för bus och stoj..
 
Efter gröten fick hon resten av den nya fruktpurén som jag köpte igår.
Kladdigt blev det, men Smulis tyckte det va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback