Man måste passa på

2013-02-11 12:10:11 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Medan man kan och medan Melody sover så ska man alltid passa på med att göra saker. Idag har jag passat på att lägga mig i sängen och bara vila. Hon sover ännu och magen kurrade som bara den, så jag har precis gjort en god lunch till mig själv. Jag är inget fan av Advokado, men jag tänkte om jag steker den tillsammans med min svamp och purjolök så kanske det bli gott? Ja varför inte det blev ju gott faktiskt. Så nu ska jag luta mig tillbaka stunden som finns kvar att bara koppla av med min otroliga migrän innan Melody vaknar.
 
Färska champinjoner, Advokado, Purjolök, salt och svartpeppar
Mumms, det ser gott ut!
Knäckte i två ägg och gjorde en härlig äggröra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback