Loppis fynd och presenter

2013-02-16 16:29:33 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Melody, jag, Jessica och Leo tog lilla blå på en liten åktur till olika loppisar ännu en gång. Det är så roligt att bara åka runt och se vad man kan finna både till sig själv och till sina barn. I dom vanliga affärerna kan man ju sortimenten innan och utantill och dom får ju inte precis in nya saker varje dag..

Efter loppisarna så åkte vi iväg för att lämna lilla Smulis till Farmor och Faster. Så nu leker och busar Smulan tillsammans med dom och lilla mamma får ta några timmar att rå om sig själv och koppla av lite. Ladda om batterierna då nätterna verkligen tär på en just nu. Jag fick även en gullig alla <3 dag present från Anni och vad ska jag säga? Jag finner inga ord hur underbar du är. Detta lös upp min dag ska du veta super tack och stora kramar till dig <3 TACK
 
Finaste tjejen redo för en liten shopping tur på loppisar
Jag fann en super söt liten ljuskopp som jag ska ha på vasken i badrummet!
En lite större modell av en typ samma leksak som hon älskar.
En spegel på varje sida är där också
Denna underbart fina ljuslykta fick jag av Anni idag :)
Tusen tusen tack för den finna presenten <3
Fick även detta till håret i mitt paket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback