Ett nytt åk till dottern

2013-02-02 23:06:18 Foto & Bild
» Kommentarer(1) «


Efter en jätte jobbig natt låg jag tidigt denna lördags morgon i sängen och bara kopplade av och tittade på massor av annonser på blocket. Jag var ju på jackt efter en ny vagn till lilla Smulis och det man sökte fanns just denna härliga morgon. Jag skickade iväg ett sms med en gång till den som hade vagnen vi bestämde en tid och jag åkte för att kolla på vagnen. Idag fick Melody äntligen en ny pärla att åka i. Äntligen blev det en sån modell som jag sbolut ville ha från början men pengarna fanns inte just då hon låg i magen.. Det fick bli en Emmaljunga Nitro!

Men samtidigt tänkte jag fan nu har jag två vagnar. Hennes gammla Emmaljunga Cerox 360 och nu denna nya, jag hade lagt ut annons på blocket och facebook men ingen hade hört av sig. Senare på dagen fick jag ett sms där det stod "har du vagnen kvar" Ohhh yes äntligen tänkte jag och dom köpte den med en gång! Häääärligt, ett köp och en försäljning på en och samma dag, kanon!
 
Melodys nya vrålåk
Älskar det formade handtaget
Emmaljunga Nitro Dark Grey
Bara kolla in hur sött innerfodert i sufletten är looooove it!

Kommentarer
Postat av: Klara

Är det skillnad på ceroxen o nitron?
För nitron ceroxen o citycrossen har iaf samma klickaystem vet jag.. Har en cc själv o ville ha ett nitro chassi o då sa dom att cerox 360 o nitro o ozone har lika chassi - stämmer inte det alltså?
Mkt fin vagn! Vad är det för årsmodell på den? :)

Svar: det är en nitro 2010. Jag tycker inte det alls är samma vagn
smulbebisen.blogg.se

2013-02-03 @ 08:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback