ESSKA

2013-02-24 19:10:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag vill bara ännu en gång tacka företaget ESSKA för dom otroligt fina napparna som låg i min brevlåda idag. Tusen tack kära ni. Denna gången fick jag hem tre olika Lejon nappar, då Melodys stjärntecken är "Lejonet" Alla som känner mig och som följer oss både på Instagram och bloggen vet att Melody bara har MAM nappar, men det ska bli spännande att se hur hon kommer att ta ESSKA napparna nu..

När jag satte in nappen spottade hon ut den med en gång. Det var ju inte alls det hon va van vid. Sedan tog hon själv nappen som hon är så otroligt duktig på att själv stoppa i munnen. Men eftersom hon är van vid MAM napparna då det kvittar vilket håll man sätter in nappen på så va det betydligt svårare för henne att få in ESSKA nappen rätt. Det blev många gånger upp och ner och då åkte den bara ut haha, så hon kom på leker jag med en hand och håller nappen för munnen med andra så stannar den kvar. Hon är så otroligt härlig på alla sett och vis..

 ESSKA Lejon nappar
Har även hittat den prefekta burken för Melodys nappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback