En ny mössa

2013-02-14 10:20:00 Smulbebisen
» Kommentarer(2) «


För ett tag sedan beställde jag ju hem en presonlig mössa till Melody. Men när den kom hem i brevlådan och man packade upp den så var den ju så gigantiskt stor att det inte fanns en chans på att Melody skulle växa in i den till våren. Jag tog kontakt med Mireo som har skapat mössan och frågade om hon hade råkat skicka fel mössa hem till mig. Men det visade sig att hon hade glömt att kolla mitt mejl om Melodys huvudmått och bara kört på standar måtten 6 månader. Men eftersom detta är ett seriöst företag så fick jag naturligtvis hem en ny mössa på posten som passade Melody utmärkt. Det kommer bli en kaon mössa till vårkvisten. Vill tack Mireo så hemskt mycket för den otroligt fina servicen.. <3

 Rätt stor skillnad faktiskt. Den stora mössan skickades tillbaka igår kväll igen
Passade mycket bättre än vad den förra gjorde
Melody brukar få välja sina nappar själv faktiskt
Men innan man gjort ett val måste man titta på dom först
Det är svårt att hitta den man vill ha bland högen
Jag tror det blir denna!!
Mössan kommer från Mireo & Melody valde nappen helt själv!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej!
Är smulan mycket mindre än "standard" bebis.. ?
Kan du inte skriva ut hennes mått, vikt o.huvudmått månad för månad? Det är så kul att jämföra och se. Själv har jag en stor tjej, vi var på 6 månaderkoll igår och hon va 66cm, 8 8 kg och 44 cm i huvud. Kram,

Svar: Smulans 6 månaders kontroll vägde hon: 7210 är 65 lång och har idag 41.4 i huvud
Men det jag menar va att det hon körde på med standarmåtten är ju stor skillnad på vad hon har i huvudmått liksom :)
smulbebisen.blogg.se

2013-02-15 @ 11:11:51
Postat av: Frida - mamma till Melody

Jag har din mössa nu som du skickade tillbaka! Den jag beställde var för stor så då hade hon fått tillbaka din som var i de måtten jag behövde! Tur att båda heter Melody :)

Svar: Hahaha nä vad roligt :P Tur vi lämnade tillbaka våpran så du fick en snabbt ;)
smulbebisen.blogg.se

2013-02-26 @ 11:04:23
URL: http://Fridaandfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback