Det börjar visst att dala neråt

2013-02-24 19:02:34 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Hejsan alla trogna läsare!
Jag ser som det har dalat på grund av att jag la en liten paus för bloggen och laddade om batterierna istället. Det blev lite mycket på sista tiden som gjorde att jag mådde väldigt dåligt. Jag är iheller ingen person som kan hålla allting inom mig bara till en viss del sedan exploderar jag, antingen av tårar eller av annat.

Som alla här inne vet så har det ju varit som så att jag och Melodys pappa Billy har gått skilda vägar. Vilket är super tufft och det är inte alls som man har tänkt sig. Allting tar en ny vändning i livet och ibland vet man inte hur man ska hantera det.. Och det gör inte saken lättare när det uppstår STOR bråk mellan varandra iheller, ett HAT som gör att man mår ännu mer sämre än innan. Det har tyvärr gått för långt just nu att det har hamnat hos familjerätten. Men jag hoppas alla puzzelbitar faller på sin rätta plats så småning om och att allting kommer bli bra igen. Men om vi släpper detta ämnet och går istället till Melody!

Melody hon mår bra, men hennes hosta har kommit tillbaka kraftigare och värre än innan. Jag har varit på akuten med henne där hon fick andas in andrenalin två gånger. Jag har även varit ännu en vända hos vårdcentralen där en doktor ännu en gång fick höra på hennes lunger och ta olika prover. Melodys prover är så bra som dom kan bli. Men hostan blir hon inte av med. Nu har jag äntligen fått igenom att dom skickade en remiss för att kolla om hon har allargi mot någonting. Förkylningsastma det har hon, men när doktorn lyssnade på mig så kanske han kunde tänka sig att jag hade en poäng med att det kan vara någon form av allargi. Så när tiden kommer ska bli spännande att se. Allting ska ju ta år och dagar när det gäller sjukhuset.
 
Hur mår jag själv då? Jo jag har legat i inflensan och inte alls varit det lilla minsta pigg eller kry. Det har varit migrän och det har varit hosta och feber. Så jag har varit helt utslagen i några dagar. Det blir så mycket svårare då man har en liten också att ta hänsyn till. Man kan inte bara ligga där och tycka så synd om sig själv. Hon behöver leka och hon behöver en massa stup i ett. Men nu är det bara trötthet och huvudvärk kvar annars mår jag bara bra.
 
Jag hoppas ni läsare kommer att komma tillbaka igen, för nu är vi redo för att blogga ännu en gång!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du är tillbaka!
Hemskt jobbigt måste det vara att ha bråk så man måste blanda in familjerätten. :( hoppas att det löser sig på bästa sätt för er alla tre. Och att ni i framtiden kan komma överens för er dotters räkning.
Du verkar vara en bra mamma som kämpar för ditt barn! Skickar styrka och lyckönskningar!

Svar: tack kära du. Hoppas med på att det ska bli bra .. :)
smulbebisen.blogg.se

2013-02-24 @ 19:44:28
URL: http://mammasida.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback