Blött och iskallt

2013-02-04 13:38:55 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Fy för detta otroligt tråkiga väder vi har fått. Men fast vädret så klädde vi på oss varmt för att ta en tur till Ica Maxi i morse. Melody satt så fint i vagnen hela vägen och somnade tillslut. Äntligen fick jag köpt galltvål till vagnen som jag tänkte tvätta sufflettens innertyg med och hoppas på att dom fläckarna försvinner lika snabbt med vinden. Nu är jag och Melody hemma hos Jessica en stund och har ätit en god lunch tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e det för tvål? Innertyget på min suflett har blivit gult... Hur gör man med den tvålen?

Svar: det är galltvål du hittar det på ica maxi bland tvättmedel
smulbebisen.blogg.se

2013-02-04 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback